Shanghai dag 3 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Mirjam Bos - WaarBenJij.nu Shanghai dag 3 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Mirjam Bos - WaarBenJij.nu

Shanghai dag 3

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

21 December 2014 | China, Sjanghai

Vandaag zijn we de toerist uit gaan hangen. Na een ontbijt bij Kentucky Fried Chicken, zijn we met de hop on, hop off bus mee gegaan. Uiteraard wilden we bovenin de dubbeldekker zitten, ook al was het 10 graden buiten...
We zijn op 2 plaatsen uitgestapt, eerst bij de oude stad en de markt en daarna nog bij de hoogste toren van Shanghai. Hier kwamen we beer Paddington ook nog tegen!
's Middags hebben we de groep weer opgedeeld. Mirjam en Dineke gingen weer terug naar de markt. Dat gaat toch net iets makkelijker zonder kinderen ;-) Helaas was Naomi wat ziek, want die had wel graag mee gewild. Maar beter nu ziek dan over een paar dagen als we naar het weeshuis gaan.
's Avonds zijn we weer uit eten gegaan. Het is iedere avond weer afwachten wat we krijgen. Deze keer stond er onder andere eend op het menu. Helaas voor de kinderen was die ook nog duidelijk herkenbaar als eend...

• 21 December 2014 - 11:03

Sandra:

Lekker onderweg....leuk om jullie te volgen.......

• 22 December 2014 - 22:00

Marcel:

het blijven natuurlijk wel chinezen die chinezen. Maar gewoon blijven lachen. Dat doen hullie ook. Doe de groeten aan Gary.
    Sandra en marcel.

• 24 December 2014 - 16:24

Mirjam Bos:

Dat komt wel goed, Marcel! Jullie krijgen de groetjes terug!