De panda's - Reisverslag uit Chengdu, China van Mirjam Bos - WaarBenJij.nu De panda's - Reisverslag uit Chengdu, China van Mirjam Bos - WaarBenJij.nu

De panda's

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

25 December 2014 | China, Chengdu

We werden deze eerste kerstdag al om 730 gewekt door een kukelende haan. Het voelde als veel te vroeg, maar we wisten waarvoor we het deden. Vandaag stonden de panda's op het programma. Van te voren had ik de verwachting dat we in de verte een panda zouden zien die we met een beetje geluk op de foto konden krijgen, maar we hadden veel meer geluk. Het was vandaag bewolkt en wat vochtig en dat is nu net het weer waar de panda's van houden. Op verschillende plaatsen konden we de panda's in actie zien. We hebben met elkaar dan ook zo'n 800 foto;s gemaakt.
Terug in de stad hebben we boodschappen gedaan. Er is hier weinig van te merken dat het eerste kerstdag is. Er hangt wel overal kerstversiering, maar het is niet meer een feestdag dan op andere dagen. We konden dan ook zonder problemen uit eten. Overigens hebben we zelf de kerstsfeer er wel in gehouden door de hele dag met onze kerstmutsen rond te lopen. Gary gaf ook nog wel een bijzonder tintje aan het eten door cadeautjes uit te delen.

• 25 December 2014 - 21:47

Petra:

Leuk,
    klinkt goed, ik ben benieuwd naar alle foto's

• 25 December 2014 - 23:53

Sandra:

wat een geluk dat jullie de panda's zo goed hebben kunnen zien :) en gave mutsen...vooral die van die van jou Mirjam zo rechtovereind....ha ha ha